Helt plötsligt händer det!

Sådär... nu tycker jag att det händer tillräckligt mycket i mitt liv för att det ska vara värt att börja skriva lite igen.

Jag tänker inte berätta om allt men det är en del på gång. Bland annat har vi en resa till Thailand inbokad snart. Vi ska åka till Ao Nang som ligger i Krabi. Johanna har varit där tidigare men för mig blir det första gången, det ska bli helt grymt!

Sen har jag ju sökt in till Polishögskolan och tagit mig vidare från både språktest och fystest. Nästa test är 19-20 mars då det är sista innan man får besked om man får börja på skolan eller inte. Denna gången är det mer psykologiska tester som gäller, polisintervju, psykologintervju och databaserade begåvningstester står på schemat. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Å vad kul :D håller alla tummar å tår <3

2012-02-26 @ 19:22:08
URL: http://anglju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0