Medvinden är stark nu!

Sommarstiltje på bloggen men i Bajen blåser det positiva orkanvindar just nu. Kung Kennedy Bakircioglu har återvänt till klubben han lämnade inför säsongen 2003. Erik Sundin, som så sent som förra säsongen tog SM-guld med Helsingborg, har skrivit på för klubben och dessutom har ytterligare fyra klasspelare anslutit till truppen. Om det räcker till kvalplats eller kanske rentav en direktplats till Allsvenskan är nog för mycket att begära då vi har tio poäng och 22 mål som ska hämtas in på nio matcher upp till kvalplats. Dock är ju hoppet som bekant det sista som överger en och större försprång lär ha hämtats in tidigare. Förutom alla nya spelare så ska ekonomin vara riktigt bra just nu och hela föreningen andas optimism nu.
 
I mitt eget liv då? Jodå, jag lever fortfarande och tränar för fullt inför Lidingöloppet om en månad. Just den här veckan har jag bara gjort ett pass då jag just nu har halsont vilket gör att jag varken vill eller tänker träna förrän halsen är bra igen. Har lärt mig att bli helt frisk innan det är läge att träna igen.
 
Ikväll är det ÄNTLIGEN dags för sommarens höjdpunkt! Coldplay på Stockholms Stadion!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas ni får kul, vi är lite avundsjuka!

2012-08-31 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0